Samstag, 30. Juli 2011

Tissue Box

When I moved to Germany, I took along lots of plastic canvas since they didn't have that here at that time.  And since I always have to be doing something while watching TV or a movie, I made a tissue box with Bargello stitches for our bathroom.  I could have scrapped a cover, but paper sorta doesn't do well with the steam of the shower.  This one will last a while...... I hope :-).
Abends vor dem Fernseher mache ich auch gerne Handarbeiten.  Und da ich noch eine Menge Plastic Canvas aus USA in meinem Schrank hatte, habe ich eine box für Kosmetiktücher angefertigt mit Bargello Stichen.  Ich hätte ja auch eine scrappen können, aber diese ist jetzt im Badezimmer und das Papier hätte dem Dampf der Dusche wohl nicht so gut standgehalten.  

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

.